XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Amak.- Katua ikastolara, zertara?
Edurnek.- Saguak harrapatzera.
Amak.- Saguak ikastolan?
Edurnek.- Bai, andereñoak esan du: lana egin ala saguen gelara!.
*- Ring, ring!
- Hemen aireportua.
- Aizu, Pariserako hogei txartel nahi ditut.
-Noiz joan nahi duzue?
- Arratsaldean.
- Orduan bostetan etorri mesedez! Nortzu zarete?
- Eskola Berrikoak.
- Oso ongi. Gero arte!.
PLASTIKAREN INGURUAN- Herri eta eskualdetik pasatzen diren garraiobide nagusienak planuan behatu.
- Inguratzen gaituzten sinbolo eta seinaleei buruz dugun euskarazko ezagutza gehitu: zirkulazioko seinaleak, kirol sinboloak, etab.
- Euskarazko egunkari, aldizkari, komikietako... ilustrazioak behatu eta komentatu.
- Jelatinaren bidez, ipuinak, eguneroko gertakizunak, etabarren inprimaketak egin.
- Komikiak egin: Istorio sinpleak egin kontu libre edo proposatuen
- Tipulazko papera edo azetatozko formato proiektagarrian (diapositiba, transparentziak) errotulatzailez marraztu eta margotu ikusmenezko istorio bat kondatzeko, hitzegite bidezko textuan oinarriturik.
Abestiak-
-
- Pello Joxeperen doinuan kantatzeko: